reklama

Chudoba

je odrazom stavu myslenia ľudí. Rozdiel medzi bohatým a chudobným je ten, že chudobný nemá víziu. Celý čas žije v minulosti a prítomnosti, ktorú nemôže absolútne ovplyvniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Denne zahlcuje svoju myseľ rozmýšľaním nad tým, čo sa nedá zmeniť namiesto toho, aby riešil svoju budúcnosť presne tak ako bohatý.

Byť bohatý neznamená mať peniaze a majetok, ale myslieť ako bohatý. Štatisticky ak sa chudobný človek dostane k väčšiemu majetku spravidla si ho nedokáže udržať a dostane sa do ešte väčšej chudoby.

Čím to je? Ako je možné, že nestačí zdediť peniaze a automaticky sa dostanem na druhú stranu barikády medzi elitu?

Rozdiel je v myslení. Ak som sa k peniazom dostal veľmi ľahko, nevážim si ich a správam sa k nim ľahostajne. No ak som zarobil peniaze poctivou drinou, vážim si ich oveľa viac. Preto sa často krát stáva, že bohatý nedáva tringelt, pretože si svoje peniaze váži. Bohatý sa nepotrebuje predvádzať koľko má peňazí a majetku, pretože on bohatý je. To robí chudoba. Nechávajú vysoké tringelty, aby si o nich náhodou nepomyslel, že sú chudobný. Jedno príslovie, ktoré poukazuje na tento syndróm hovorí: „ poklad na ulici a hovno v truhlici."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak žije človek dlhý čas v chudobe a dostane sa k majetku, snaží sa uspokojiť všetky svoje potreby a pôžitky, ktoré si musel počas obdobia chudoby odoprieť. Zvláštne na tom je to, že všetky naraz. Naopak bohatý si odoprel svoje pôžitky a potreby, aby sa stal bohatý a uspokojí si ich neskôr no v inej kvalite. Chudobný sa pozerá na to čo je teraz no bohatý sa pozerá vždy do budúcnosti.

Byť chudobný nie je hanba, len je to nepríjemné, preto Vám prajem, aby ste tento nepríjemný pocit už nemuseli zažiť. Je len na Vás ako sa k tomu postavíte.

Milan Michalec

Milan Michalec

Milan Michalec

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pre niekoho blázon pre mnohých inšpirácia Človek ktorý si splní 101 cieľov za 1001 dní! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu