reklama

Strach

Je pojem pre mnohých veľmi dobre známi. Neustále máme strach zo sklamania , neúspechu, odmietnutia a iných nepríjemných situácií.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otázne je, kde sa v nás tento fenomén, ktorý je často krát našou vlastnou ručnou brzdou vzal? Náš strach natoľko zamestnáva našu myseľ, že sa nesústredíme na podstatné veci. Je zaujímavé, že malé deti strach nepoznajú. Ako je možné, že dospelí s ním denne zápasia?

Zaujímavý je príbeh mladého chalana na vozíku. Keď sa ho známi opýtal prečo si na vozíku, jeho odpoveď bola: „ Vieš, keď som bol malý a učil som sa chodiť, spadol som na zem a odvtedy som na vozíku, pretože mám strach, že spadnem znova".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nelogické ba priam absurdné uvažovanie mladíka na vozíku je odrazom uvažovania nás ľudí. Čoho sa to vlastne bojíme? Toho, že spadnem, keď sa učím chodiť? Nikto z nás nie je dokonalý. Ak niekto svoj život prežil dvakrát hneď sa mi ozvite. Všetko je pre nás nové ak sme to zažili prvý krát a každý z nás sa učí chodiť. Je prirodzené, že môžeme aj padnúť.

Keď padnúť, čiže zažiť neúspech je normálne prečo máme strach? Pád nás posúva vpred. Cez pád naberáme skúsenosti, ktoré využijeme v budúcnosti.

Nie je hanba padnúť, ale nevstať, preto Vám prajem aby ste po každom páde vstali a išli ďalej.

Milan Michalec

Milan Michalec

Milan Michalec

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pre niekoho blázon pre mnohých inšpirácia Človek ktorý si splní 101 cieľov za 1001 dní! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu